Retourneren

Mocht een item toch niet bevallen, dan heeft u de mogelijkheid om het item binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Tijdens deze 14 dagen bedenktijd behoort u netjes met het item om te gaan. Items die gebruikssporen vertonen worden niet verwerkt en niet terug betaald. Items zonder aangehechte labels en/of kaartjes en zonder de bijbehorende verpakking worden niet verwerkt en niet terug betaald.
Retourneren is op eigen risico en op eigen kosten. SALE items kunnen niet geretourneerd worden.
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Retourvoorwaarden:
*Retourneren is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
*Het item moet compleet zijn en voorzien zijn van de originele labels, kaartjes en verpakking.
De originele labels en kaartjes dienen aangehecht te zijn.

*Het item heeft geen gebruikerssporen.
*Gedragen, beschadigde of gewassen items worden niet retour genomen.
*Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten opnieuw in rekening te brengen bij de koper.
*Het risico van retour sturen en de bijbehorende kosten van het retourneren zijn voor de koper.
*Wij adviseren u om de TRACK&TRACE CODE te bewaren totdat uw retour is verwerkt en het bedrag op uw rekening is bijgeschreven. U kunt uw retour ook als aangetekend poststuk retour sturen, ook deze kosten zijn voor de koper.
*Wanneer u gratis levering heeft ontvangen en na het verwerken van uw retour, het resterende orderbedrag onder de €75,00 uitkomt, brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening. Deze worden verrekend met het terug te ontvangen bedrag.
*Wij streven ernaar om uw retour, na aankomst bij ons, binnen 5 werkdagen te verwerken.
*U kunt uw retour uitsluitend via verzending retourneren. Het is helaas niet mogelijk om uw retour bij ons postadres af te geven. Deze afgegeven items zullen niet in behandeling genomen worden en dus niet gecrediteerd worden.
*Let op: SALE items kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe kan ik een item retour sturen?
Je kunt je pakketje retour sturen via bijvoorbeeld PostNL of DHL. Gebruik hiervoor ons postadres onderaan deze pagina. Omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dien je je pakketje als een nieuw pakketje te verzenden. Wij adviseren om je pakketje altijd met een track&trace code te versturen. Zo kan je altijd achterhalen waar je pakketje zich bevind en of wij het ontvangen hebben. Bij verlies van het pakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder jouw track&trace code. Bewaar je track&trace code dus goed totdat je retour verwerkt is en het geld op je rekening is bijgeschreven.

Kan ik een retourpakketje ook naar een afhaalpunt opsturen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij zijn niet in de gelegenheid om op verschillende afhaallocaties pakketjes af te halen. Geretourneerde items worden alleen verwerkt als deze op ons postadres binnen komen.

Hoe kan ik mijn retour volgen?
Wij adviseren om je retourpakketje met track&trace te versturen. Je kunt dan zelf zien of wij je retourpakketje hebben ontvangen. Wij sturen geen bevestiging bij het ontvangen van je retour. Wij streven ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. Zodra het verwerkt is zal je van ons een bevestiging ontvangen.
Let op: Als je zonder track&trace code verstuurd, kan je dit niet checken. Bij verlies van je retourpakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder track&trace code. Deze manier van retour sturen is geheel op eigen risico.

Mag ik meerdere bestellingen in één retourpakket samenvoegen?
Ja hoor, dat mag zeker. Zorg er in dat geval wel voor dat de oudste retour items niet buiten de 14 dagen bedenktijd valt. Zie retourvoorwaarden. Anders kunnen wij deze niet meer verwerken.
Bij iedere bestelling wordt een retourformulier bijgevoegd. Vul van iedere bestelling het retourformulier in en voeg ze toe aan je te retourneren pakketje. Zo kunnen wij zien welk item van welk ordernummer retour komt. Anders kunnen wij het niet verwerken.

Ik heb een nieuw retourformulier nodig:
Heb je een nieuw retourformulier nodig? Geen probleem! Hieronder staat een PDF-retourformulier. Print hem uit, vul hem volledig in en voeg hem toe aan je retourpakket.
Klik hier voor het Retourformulier

Waar kan ik mijn retourpakket naartoe sturen?
Je mag je retourpakket sturen naar onderstaand postadres:
Be Cute and Luxurious, Be CL!
Rijdergulden 13
8253 CP  Dronten
Vergeet niet om je pakket voldoende te frankeren, anders zijn wij genoodzaakt om eventuele extra verzendkosten te verrekenen bij je retourpakket.

Heeft u een vraag over het retourneren? Stel uw vraag via het contactformulier of stuur een e-mail naar klantenservice@becuteandluxurious.nl en onze klantenservice zal contact met u opnemen.